vrijdag 15 augustus 2014

Inspiratie: Werkplek

Ik begin al bijna weer met school. Maandag begint mijn laatste weekje vakantie en dan is het alweer zo ver: 5VWO. Ik vind een ding altijd heel belangrijk tijdens het studeren thuis; Een mooi bureau, waar ik mijn ding kan doen. Ik vind het heerlijk om inspiratie op te doen voor mijn bureau zodat ik weer een perfecte werkplek heb voor het nieuwe schooljaar. Ik heb wat mooie werkplekken uitgezocht, en die wil ik graag even met jullie delen!



Dit is echt een meisjesbureau. Ik vind die lichtjes met het inspiration/vision board echt heel leuk, en het geeft ook heel veel sfeer. Ik vind het ook heel opgeruimd, wat natuurlijk altijd belangrijk is als je wilt studeren.

Het grootste voordeel van je bureau bij een raam; Het fijne licht dat je hebt. Ik heb mijn bureau ook bij mijn raam staan en ik vind dat zo fijn! Het is ook wetenschappelijk bewezen dat als je bij zonlicht leert, je je beter kan concentreren. Een mooi pluspunt dus! Ook kan je je raam open doen voor wat frisse lucht. Ik vind het zo mooi als mensen bloemen op hun bureau hebben. Het staat heel vrolijk, en sommige bloemen ruiken zo lekker! Je kunt natuurlijk ook een geurkaars aandoen voor een lekkere geur op je kamer.

Als je, net zoals mij, gek bent op allerlei rommeltjes en allerlei notitieboekjes, pennen, gummen en potloden hebt, dan zijn deze kleine kastjes op je bureau echt perfect! Je bureau blijft toch nog een beetje georganiseerd, en je hebt wel al je spulletjes bij de hand. DIY-tip: Koop een leuke mok met een leuke tekst of print, en maak er een leuk pennenbakje van. Goedkoop en is gelijk een leuke toevoeging aan je werkplek!

Black and White. Het geeft gelijk een hele zakelijke toon, en het staat heel georganiseerd. Ik vind het heel mooi, maar zelf zou ik er een kleurrijk item aan toevoegen om het toch wat warmte en kleur te geven.

Heb je een saaie muur bij je bureau waar je tegenaan kijkt? Koop een goedkoop doek bij de Action, knip je favoriete plaatjes uit een tijdschrift, voeg foto's toe, en beplak hem helemaal vol. Zo krijg je een leuke zelfgemaakte accessoire voor je bureau, met een persoonlijke toon eraan.

Dit is echt een van de kleurrijkste werkplekken die ik ooit heb gezien! Het geeft zo'n leuk effect als je je boeken op kleur sorteert. Ik vind het heel leuk dat het bureau precies tussen de boekenkast staat.

Dit is een wat meer antiek bureau, met een antiek sfeertje. Ik vind dit bureau echt prachtig! Het behang matcht heel leuk bij het roze van de lamp. Het is echt zo'n schattige werkplek, love it!

Ik hoop dat jullie nu wat inspiratie hebben, en jullie bureau ook weer voor een nieuw schooljaar klaar kunnen maken!

xxx

Noël


Geen opmerkingen:

Een reactie posten