zondag 21 september 2014

Druk, druk, druk!

Ik heb nu al weer een paar weken school. de moeilijke formules theoriën en teksten stromen alweer vollop binnen, Ik ben sinds vrijdag terug van 4 dagen Berlijn met school. Die waren echt geweldig! Maar wel, zoals bij ieder schooluitje, vermoeiend. Iedere ochtend weer vroeg op en weer laat slapen.



Ik ben naast school ook druk met werk en het organiseren van een feest voor jongeren. Het heet Saturday Break en we houden het in een café in het dorp bij ons. Het is natuurlijk supergaaf dat ik de kans krijg om zoiets te doen met een vriendin van me, maar het kost wel ontzettend veel tijd. Zoveel tijd, dat ik mijn blog af en toe helemaal vergeet. En dat terwijl ik het juist zo leuk vind om te schrijven en het me ook echt goed doet.

Komende weken probeer ik in ieder geval 2 artikelen per week te schrijven en hopelijk nog wel meer als ik tijd heb! Ik probeer ook een soort schema erin te krijgen, want dat lijkt me wel handig. Maar voor nu is het gewoon kijken of ik tijd heb, en dan minimaal 2 keer per week er wat op zetten. Eerst maar eens mijn scheikunde-boeken induiken nu!


xxx

Noël

Geen opmerkingen:

Een reactie posten