dinsdag 23 september 2014

Healty water met komkommer, limoen en citroen

 Ook al is het zomerse weer dan alweer wat minder geworden, een verfrissend drankje wat ook nog eens heel goed voor je is, is altijd welkom! Dit is een heel simpel receptje, waarmee je in een handomdraai lekker verfrissend water hebt.




Je zoekt allereerst natuurlijk een superleuke schenkkan/karaf  uit. Ik heb deze bij IKEA gekocht voor maar €0,70, de dop die ik er ook bij kocht was ook maar €0,70.  Geen geld dus voor zo iets leuks! Ik vind hem echt heel erg schattig op mijn bureau staan. Een goede aankoop dus, als je nog wat zoekt om je water in te doen.

wat heb je nodig?:
- een halve komkommer
- citroensap
- limoensap
- water (spa blauw, spa rood, kraanwater, het kan allemaal)
- ijsblokjes (optioneel)

Stap 1: Snijd de komkommer in plakjes. Ik doe een halve komkommer, omdat ik het juist mooi vind als er genoeg schijfjes in zitten. Je kunt zelf kijken hoeveel je erin doet natuurlijk.







Stap 2: Dan gaan de citroen- en limoensap erbij. Ik was lui, dus ik heb gewoon voorverpakte sap gebruikt. Van allebei doe je er gewoon een flinke scheut bij.


Stap 3: Doe het water erbij en schud het een beetje door elkaar, zodat alles goed wordt gemixt.

En voila! Jou heerlijke verfrissende water is klaar om mooi op tafel te worden neergezet.
Geniet ervan!

xxx
Noël

Geen opmerkingen:

Een reactie posten